Blogia
Rincón Olvidado

Qué lenta se fa la vida

Qué lenta se fa la vida

Qué lenta se fa la vida
cuan careixe de sentiu;
uno malgasta los diyas
sin haber-los conoixiu.

Talment calga aventurar-se
un atra vegada en vano,
encara que signifique
enzarrar atro verano.

Tú yes más amán que nunca,
yo soi más luen que siempre
y os dos chuntos escondemos
ixe amor que nos fa fambre.


A plebia acariciando-me
me cuenta chunto a la orella
que tú tamién yes fambriento
de viachar feliz con ella.

Pero no hi habrá ni un inte
en que os dos seigamos uno,
nos n'iremos per caminos
esferens y sin denguno.

Tú yes más amán que nunca,
yo soi más luen que siempre
y os dos chuntos escondemos
ixe amor que nos fa fambre.


Grisel (Aragón),
7 d'abril de 2007.



Qué lenta se hace la vida
cuando carece de sentido;
uno malgasta los días
sin haberlos conocido.

Quizá haya que aventurarse
otra vez en vano,
aunque signifique
encerrar otro verano.

Tú estás más cerca que nunca,
yo estoy más lejos que siempre
y los dos juntos escondemos
ese amor que nos da hambre.


La lluvia acariciéndome
me cuenta junto a la oreja
que tú también estás hambriento
de viajar feliz con ella.

Pero no habrá ni un momento
en el que los dos seamos uno,
nos iremos por caminos
diferentes y sin nadie.

Tú estás más cerca que nunca,
yo estoy más lejos que siempre
y los dos juntos escondemos
ese amor que nos da hambre.

0 comentarios